Αλλαγή – επιστροφή προϊόντων
Η εταιρία μας κάνει ό,τι μπορεί για να διασφαλίσει την απόλυτη ικανοποίηση του πελάτη από την αγορά του.
Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί την αλλαγή-επιστροφή του προϊόντος που έχει λάβει θα πρέπει εντός 14 εργασίμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της αγοράς:
Να καλέσετε στο τηλεφωνικό κέντρο 24610 41663 . Ώρες λειτουργίας καθημερινά 09: 00 – 17:00 (Δευτέρα – Παρασκευή)
Αλλαγές των προϊόντων πέρα από αυτές τις μέρες θα γίνονται δεκτές μόνο κατόπιν συμφωνίας με την εταιρία μας.
Προϋποθέσεις αλλαγής – επιστροφής προϊόντων
Η εταιρεία μας δίνει προσοχή στην ποιότητα των προϊόντων που αποστέλλονται και δεν ευθύνεται για τυχόν ελαττώματα των προϊόντων που διατίθενται στους πελάτες.
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει ή να αλλάξει το προϊόν, εάν:
- Είναι ελαττωματικό
- Είναι λάθος μέγεθος (αφορά μόνο Προϊόντα της κατηγορίας “παπούτσια”, δεν ισχύει σε βαπτιστικό ρούχο).
- Στάλθηκε λάθος προϊόν από αυτό που είχε παραγγελθεί.
Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις, ο πελάτης μπορεί να αλλάξει ή να επιστρέψει το προϊόν σύμφωνα με τη διαδικασία που προβλέπεται στην παράγραφο “Αλλαγή ή επιστροφή προϊόντων” και προϋποθέτει:
- Να μην έχει χάλασει η συσκευασία του προϊόντος
- Να μην έχετε αφαιρέσει το προϊόν από την αρχική συσκευασία του, συμπεριλαμβανομένων και των αξεσουάρ, ετικετών, κλπ.
- Να είναι ακριβώς στην ίδια κατάσταση που βρισκόταν κατά την αγορά. Δηλαδή καινούριο, αφόρετο, μη πλυμένο, αχρησιμοποίητο
- Να μην είναι προϊόν που αγοράστηκε με έκπτωση ή προσφορά και η εκπτωτική του τιμή αναφέρεται μέσα στην ιστοσελίδα μας ή περιλαμβάνεται στην κατηγορία “Προσφορές”
- Να μην αποτελεί προϊόν «ειδικής παραγγελίας», δηλαδή να μην είναι προϊόν το οποίο κατασκευάστηκε από την εταιρία μας αποκλειστικά και μόνον για τον συγκεκριμένο πελάτη
Τρόπος και έξοδα αποστολής σε περίπτωση αλλαγών-επιστροφών
- Τα έξοδα στην περίπτωση λανθασμένης αποστολής τα αναλαμβάνει η εταιρία μας.
- Σε περίπτωση αλλαγής-επιστροφής προϊόντος τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη.
- Εάν η αλλαγή ή επιστροφή προϊόντος δεν εμπίπτει στις περιπτώσεις που αναφέρονται ανωτέρω στην παράγραφο «Προϋποθέσεις αλλαγής-επιστροφής προϊόντων», το δέμα θα επιστρέφεται στον αποστολέα με την ίδια χρέωση.
- Τα έξοδα αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη.
Για τον λόγο αυτό, συστήνουμε τα εξής:
- Αναθέστε την αποστολή σε αναγνωρισμένη εταιρεία ταχυμεταφορών ή αλλάξτε την αγορά (changeyourmarket).
- Συσκευάστε προσεκτικά το προϊόν σε μεγαλύτερη συσκευασία ώστε να είναι ασφαλές κατά την αποστολή.
- Η εταιρία μας δεν αναλαμβάνει την ευθύνη σε περίπτωση απώλειας, κλοπής ή λανθασμένης αποστολής του πακέτου που αποστέλλει ο πελάτης για αλλαγή/επιστροφή.
- Σε καμία περίπτωση δεν είναι αποδεκτή η απόδειξη επιστροφής ή η παραλαβή αλλαγής προϊόντος στην εταιρία μας.
- Όλα τα προϊόντα θα πρέπει να αποστέλλονται στην έδρα της εταιρίας μας.